piątek, 17 stycznia 2014

FAQ

Dziś króciutko. Nie bardzo mam ostatnio czas na odpoczynek, a co dopiero na pisanie.

FAQ
Frequently Asked Questions
W związku ze sporą ilością pytań, jakie od Was dostaję, postanowiłam stworzyć dział FAQ, gdyż większość z nich powtarza się co najmniej kilka razy w miesiącu. Wybrałam jedynie te najczęściej zadawane (jak sama nazwa wskazuje), by nie robić tu niepotrzebnego syfu. Jeśli coś jeszcze mi się przypomni, oczywiście, zaktualizuję wpis..


Ile masz lat?
To pytanie, na które nigdy nie odpowiedziałam i prawdopodobnie nigdy nie odpowiem. Po prostu.

Gdzie mieszkasz?
Zwykle odpowiadam, że w Szczytnie, jednak w rzeczywistości mam do tego miasta nieco ponad 20 km.

Gdzie nauczyłaś się obrabiać zdjęcia?
Początkowo korzystałam z różnych zdjęciowych tutoriali dostępnych w internecie, jednak po miesiącu/dwóch zaczęłam sama eksperymentować-większości nauczyłam się poprzez długoletnią praktykę, cały czas ćwiczę i doskonalę swoje umiejętności.

Czym farbujesz włosy?
Nie używam konkretnych farb, zawsze eksperymentuję. Najczęściej są to farby drogeryjne, czasem fryzjerskie, kupowałam też tonery, płukanki i pianki koloryzujące. O wszystkich włosowych eksperymentach piszę tutaj, na bieżąco.

Co robisz z paznokciami, że są takie długie?
Nic. To kwestia genów, tak myślę. Są bardzo twarde, przez co obcinanie ich jest potwornie trudne, za to gdy się złamią (na skutek mocnego uderzenia, dajmy na to), potrafi dojść nawet do krwawienia. Czasem jedynie, gdy czuję że są osłabione, używam taniej odżywki firmy Lovely (koszt ok. 5 zł).

Gdzie kupujesz soczewki? Jaki to model?
Allegro. Z racji tego, że mam wadę wzroku (-3 dpt) tam znajduję najtańsze. Zazwyczaj są to 3 miesięczne, ich koszt to jakieś 50/60 zł. Jestem wierna modelom Big Eyes, najczęściej wybieram odcień Party Green, bo jest bardzo naturalny i intrygujący jednocześnie.

Gdzie kupiłaś buty/kurtkę/etc?
Zawsze, ale absolutnie zawsze będzie to jedna z tych trzech odpowiedzi: Ebay, allegro, second hand. W sieciówkach kupuję bardzo rzadko, bo zwyczajnie szkoda mi kasy. Nie oczekujcie ode mnie, że podam Wam linki do konkretnych ciuchów na aukcjach-nie lubię, gdy ktoś nosi to samo, co ja. ;)

Studiujesz/chodzisz do szkoły?
Nie odpowiadam na pytania związane z edukacją. I na całą resztę zbyt prywatnych.

 
Strony, na których jestem dostępna:
DeviantArt
Facebook (prywatny)
Facebook (oficjalny)
Last.fm
Maxmodels (fotograf)
Maxmodels (grafik)
Megamodels
Olx
Photoblog
Tumblr
Vinted
YouTube

To są absolutnie wszystkie strony, z których korzystam. Reszta stron, na jakich znajdziecie mój pseudonim to fejki, albo strony, które są mało istotne (typu ebay, allegro) lub strony, z których nie korzystam (zawsze możecie zapytać, czy byłam dostępna tu i tu, by rozwiać wątpliwości).

W razie gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, proszę jedynie o komentarz (jeśli zaliczy się do FAQ, nie zostanie udostępniony, a ''wcielony'' do notki, a na resztę odpowiem w miarę możliwości).
Za to na wszystkie inne-mniej lub bardziej ważne-pytania odpowiem na moim tumblrze.
Mała dygresja-nie odpowiadam na pytania dotyczące życia osobistego (z drobnymi wyjątkami, które nie przekraczają ustalonej przeze mnie granicy).

8 komentarzy:

  1. Cześć.
    Wybierz: Tomorrowland czy Woodstock? Metallica czy Guetta. Elektronika czy żywe instrumenty.
    Jak myślisz. Lubią Cię twoi znajomi czy ogólne otoczenie w jakim przebywasz? Nie mówię tutaj tych najbliższych, których możesz nazwać przyjaciółmi ale tych zwykłych znajomych. Jak mogą Cię postrzegać.
    Jeśli miała byś opisać wymarzoną połówkę to jak by wyglądał jego (jej?) opis. Wiesz dobrze, że nie ma osoby idealnej. Wychodzę z założenia, że pojęcie osoby PŁYTKIEJ jest już nieaktualne bo w gruncie rzeczy to każdy w jakimś stopniu taki jest. Chodzi mi o to: Dużo ludzi mówi, że nie patrzy na wygląd i od tej strony ludzie ich nie obchodzą. Liczy się tylko wnętrze ale czy naprawdę? Pierwsze wrażenie też jest istotne bo dzięki niemu zaczynamy się kimś interesować a wtedy tylko możemy się poznać. Więc moim zdaniem każdy w swojej ocenie, nawet w najmniejszym stopniu ale jednak, uwzględnia wygląd. Stąd też moje założenie, że każdy jest płytki tylko, że nazywamy tak osoby, które są bardziej płytcy od reszty. Więc opisz proszę wyśnionego partnera życiowego. Uwzględniam jednak odopwiedźi: chcę być sama, jest mi dobrze tak jak jest czy mam już kogoś. Jak dobierasz sobie znajomych? W takim sensie, że jaki mają charakter, z kim nie mogłabyś się zakolegować za
    żadne skarby, kto może być twoim znajomym. Masz coś przeciwko znajomościami przez internet. Czy wierzysz w to, że możesz zakolegować się z kimś przez sieć? To tyle. Ogólnie to tak sobie przeglałem stronki w necie bo ciężko u mnie z mobilizacją do nauki a tu zaraz sesja. BRYYYYY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, sporo pytań jednocześnie.
      1. Nie mam porównania. Na żadnym z nich nie byłam. Ogólnie nie przepadam za festiwalami. Rzadko kiedy trafiam na dobre towarzystwo i co ważniejsze-dobre nagłośnienie.
      2. Metallica zdecydowanie. Mam ogromny sentyment do tego zespołu, od niego zaczęła się moja fascynacja ''cięższą'' muzyką.
      3. Koncerty na żywo-bez porównania. Chyba nie muszę tłumaczyć, dlaczego?
      4. Nie mam pojęcia. Naprawdę. Wydaje mi się, że nie jestem raczej zbyt otwartą osobą, nie garnę się do ludzi. Często pogrążają mnie własne myśli, więc chyba zazwyczaj nie wyglądam jak ktoś, kto tylko czeka na nawiązanie nowych znajomości... Choć i tak teraz jest już dużo lepiej, niż parę lat temu. Teraz przynajmniej jestem w stanie rozmawiać z nieznajomym.
      5. Nie potrzebuję jej opisywać, bo już zdobyłam swoją drugą połówkę. Do ideału mu daleko, ale nie zwykłam w nie wierzyć.
      + Każdy patrzy na wygląd, choć się do tego nie przyznaje. Mnie wygląd przyciąga-dużo chętniej podejdę do osoby, która wydaje mi się atrakcyjna, to zrozumiałe. Jednak dla mnie najważniejszy jest charakter człowieka-jeśli osoba jest w porządku i się dogadujemy, nie zwracam uwagi na to, co zewnętrzne.
      6. Znajomych mam sporo, jednak są to osoby, z którymi przebywam na co dzień-miasto, dom, etc. Jak już mówiłam, nie spędzam zbyt wiele czasu z innymi, ale zazwyczaj dobrze dogaduję się z ludźmi, którzy mają własne poglądy, zainteresowania. Ludźmi, którzy są interesujący, ale niekoniecznie ''sceniczni''/głośni. Nie cierpię osób fałszywych, które są dla mnie miłe, choć wiem, że obgadują mnie za plecami. Ja nie potrafię być miła dla kogoś, kto mnie denerwuje, tak już mam. Co jeszcze? Chcę mieć o czym rozmawiać z drugim człowiekiem. Nie przepadam za rozmawianiem o osobach trzecich-nie interesuje mnie czyjeś życie, stąd też z plotkarami i wiecznymi imprezowiczkami nie umiem się porozumieć. Ostatecznie dochodzę do wniosku, że to muszą być raczej introwertycy, jak ja... :)
      7. Nie. Przez internet poznałam mnóstwo cudownych osób, z którymi utrzymuję stały kontakt. Z niektórymi udało mi się spotkać w realu i absolutnie tego nie żałuję.

      Mam nadzieję, że udzieliłam satysfakcjonujących odpowiedzi. :)

      Usuń
  2. Hej, a mogę wiedzieć jakiego podkładu i pudru używasz ? również należę do bladolicych i ciężko mi znaleźć odpowiedni kosmetyk o odpowiednim kolorze. Z góry dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podład z Miss Sporty ''So matte'' (ok. 13 zł, odcień ''Light''), puder z Editt (ok. 4 zł, jedynka), jednak nie uważam, że są jakieś super dobre-raczej przeciętne.

      Usuń
  3. i rzeczywiście są one tak jasne ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimą są odrobinę zbyt ciemne, latem zbyt jasne, ale ogólnie dość ładnie dopasowują się do mojej karnacji.

      Usuń
  4. Witam. ; )
    Używasz korektora by zakryć cienie pod oczami? Jeżeli tak, to jakiego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam, moje oczy niekoniecznie tolerują tego typu kosmetyki. A mogłyby.

      Usuń

Problemy, sugestie?