niedziela, 13 kwietnia 2014

Inspiracje-MichaelO

Jako, że prywatny blog niedługo zostanie całkowicie usunięty (zostało tam raptem 30 postów ze 130 kilku), postanowiłam, że przeniosę najbardziej istotne wpisy tutaj, na blog ogólny.

Inspiracje-MichelO
grafik z powołania
Człowiek, którego szczerze podziwiam. Człowiek, który jest dla mnie ogromną inspiracją i autorytetem w sprawach 'komputerowej sztuki'. Możliwe, że widzieliście gdzieś jego prace, kilkakrotnie natknęłam się na nie na jakichś polskich stronach internetowych, co było dla mnie zaskoczeniem, bo nie wydaje mi się być zbyt popularny.
Mowa oczywiście o amerykańskim artyście, Michaelu Oswaldzie, znanym jako MichaelO. Tworzy prawdziwe cuda ze zdjęć-najczęściej są to prace inspirowane sci-fi-robotami, maszynami, choć niedawno stworzył nową serię, ''Team Gold'', w których możemy zobaczyć sportowców w ''posągowym'' wydaniu.

Oprócz tego, że często ludzie wysyłają mu zdjęcia, Michael czasem sam fotografuje bohaterów własnych prac.

Swoją sztukę opisuje jako: ''Fotomanipulację na sterydach'', miesza techniki graficzne z malarstwem. Michael doczekał się wielu wystaw, m.in. w LA i Chicago. Jego przepiękne wydruki można nabyć za uroczą sumkę ok. 500$.
Oprócz tego można go ''znaleźć'' w piśmie ''Photoshop'', okładkach wielu książek i plakatach.

Niżej kilka moich ulubionych prac MichaelO:






Za mało? Zerknijcie na prace ''przed'' i ''po'':





+ bonus:


Zdjęcia, które tu zamieściłam, pochodzą ze stron, które podałam niżej, tam też możecie obejrzeć więcej jego cudownych prac, bo naprawdę warto: 

A Wy co o tym myślicie?

3 komentarze:

  1. Dzięki Tobie poznałam kolejnego artystę wartego uwagi ^ ^
    A Twoja praca jest dość podobna do jego prac (; Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, będzie ich dużo więcej, mam nadzieję. I oczywiście dziękuję, choć jeszcze sporo jej brakuje.

      Usuń
    2. Da się to poprawić, bo z tego co widzę, to tylko szczegóły - kolory, pastelowa `gramatura`... I to `sporo` zamienia się w `niewiele` (:

      Usuń

Problemy, sugestie?