sobota, 3 maja 2014

Inspiracje-Voodica

Idąc za ciosem poprzedniego wpisu, dziś kolejna inspiracja, tym razem typowo fotograficzna.

Inspiracje-Voodica
"Step into my wonderland-beware there's no way back! "
Na tą Panią trafiłam w sumie przypadkowo, przeglądając drugi numer ''Women alternative''. Od razu, gdy zobaczyłam sesję inspirowaną Alicją w Krainie Czarów, pochłonęłam ją bez reszty. Potem odnalazłam większą ilość prac w internecie i do tej pory staram się być na bieżąco z najnowszymi pracami.
Marta Ciosek to jeden z przykładów na to, że również Polacy mogą zasłynąć. Jej prace to klimat rodem z baśniowej krainy-delikatne, pastelowe kolory przeplatają się z gotyckimi ujęciami. Na swoim koncie ma wiele publikacji, wyróżnień, wystaw; Fotografowała znane osoby-nie można odmówić jej braku doświadczenia. W jej pracach dostrzec można inspirację Timem Walkerem; Innym ''mentorem'' jest Akif Hakan Celebi.

Również Voodica jest samoukiem, jak sama przyznaje, jej pasja narodziła się ''przez przypadek''. Motywuje mnie nieco myśl, że, podobnie jak ja, ma artystyczne załamania, choć w moim subiektywnym odczuciu, nie powinna nawet przez moment wątpić w swoje zdolności.

Biorąc pod uwagę udziały w wywiadach, wyłania się z nich portret bardzo...skromnej osóbki. Swoim konsekwentnym dążeniem do celu potrafi ująć niejedną osobę, jednocześnie pozostając niezwykle ludzką.

Niżej kilka moich ulubionych zdjęć:









Och, stanąć przed jej obiektywem...marzenie. Zdjęcia, które tu zamieściłam, pochodzą ze stron, podanych niżej:

A jak Wam podoba się magiczny świat V.?

2 komentarze:

  1. Oh jej :) niezwykle mi miło, kolega wyslał mi link ;) dziękuję za tak miłe słowa ;) pozdrawiam i powodzenia w rozwoju swojego wlasnego magicznego świata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu uważam, że trzeba się dzielić ze światem kreatywnymi osobami. :)
      Pozdrawiam również.

      Usuń

Problemy, sugestie?