czwartek, 19 czerwca 2014

Neonowe oko-tutorial

Ostatnio mówiliście, że za mało tu tutoriali makijażowych. Jako, że chcę się trochę poprawić w prowadzeniu bloga, zrobiłam dla Was szybki i bardzo prosty make-up, idealny dla rudzielców!

Neonowe oko
zielono-żółty makijaż
Niżej pokazuję kosmetyki, jakich użyłam, oraz pędzle, które mogę okazać się przydatne. Makijaż dedykuję przede wszystkim czerwonowłosym i rudym, gdyż uważam, że kolory świetnie ze sobą współgrają. Ciężko powiedzieć, czy to makijaż dzienny, wieczorowy, czy wyjściowy...Jeśli jesteś wystarczająco odważna, możesz go nosić na co dzień. :)
Do wykonania tego makijażu użyłam cieni paletki Beauties Factory, odcienie E054, E229.


Natomiast pędzli było bardzo mało-raptem dwa. Jedynka posłużyła mi do cieniowania przejść między odcieniami, a dwójka do nakładania bazowego koloru.


1. Makijaż oka wykonujemy tuż po nałożeniu podkładu i pudru.


2. Na wewnętrzną część powieki (górę i dół) nakładamy żółty cień (E054).



3. Na zewnętrzną oraz dolną część nakładamy zielony cień (E229), delikatnie łącząc go z żółtym.



4. Następnie żółtym kolorem cieniujemy przejście między zielenią a żółcią, oraz między zielenią a naturalnym odcieniem skóry.



5. Teraz eyeliner. Kreski równie dobrze można pociągnąć od wewnętrznego kącika oka. Ja zrobiłam je tylko na górze ze względu na kolory, których nie warto zakrywać czernią.



6. Na koniec tuszujemy rzęsy.


7. Efekt końcowy:


Bardzo łatwe i bardzo szybkie, a dodatkowo efektowne. :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że naturalny odcień muszę zakrywać okularami ^^

      Usuń
  2. Makijaż prześliczny, ale jednak wolę Cię z grzywką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal ją mam, tylko zgarnęłam opaską, żeby nie przeszkadzała. ^^

      Usuń

Problemy, sugestie?