czwartek, 10 lipca 2014

Recenzja fioletowych soczewek z serii Fresh Color

Wyjazd tuż tuż, a okulary bywają potwornie denerwujące-szczególnie latem i zimą. Mój budżet jest ostatnio trochę ograniczony, dlatego szukałam bardzo tanich i jednocześnie ładnie wyglądających soczewek. Tym razem skusiłam się na coś nowego z firmy Geooptica.

Recenzja soczewek Fresh Color
Intensywny fiolet (N133)
Nie byłam przekonana do kupna fioletowych soczewek, bo cały czas pamiętałam o UltraViolet, które jakoś mnie nie zachwyciły. Ciągle jestem wierna zielonym oczom, ale...w końcu jest lipiec, można spróbować czegoś kolorowego! :)
Parametry:
Krzywizna: 8.6 mm   
Średnica: 14.2 mm
Tryb noszenia: kwartalne
Uwodnienie: 45 %
Moce: zerówki i minusowe

Co zaważyło, jeśli chodzi o zakup? Cena. Nieco ponad 30 zł za parę, z wliczoną przesyłką-tak tanich jeszcze nigdy nie kupiłam. I mimo tego, że trafiłam na wyprzedaż, cena sklepowa jest równie niska.

Przesyłka dotarła do mnie dość szybko:


Gdy otworzyłam pudełeczko byłam trochę przerażona jasnością soczewek-wydały mi się takie...delikatne.


Z założeniem czekałam kilka dni, bo i tak nie miałam w planach wychodzenia z domu. Gdy rozpakowałam soczewki i założyłam pierwszą z nich na oko, byłam zachwycona ich miękkością. Miękkie soczewki, z którymi miałam do czynienia do tej pory, nie mogą równać się z tymi-są jak mgiełka, ledwo czuć je na skórze, a co dopiero na tęczówce-i to oczywiście na plus.


Sam kolor-bardzo intensywny. Momentami czułam się jak postać z anime (btw, planuję cosplay pewnej fioletowookiej). ^^


Soczewki są jednotonowe, w odróżnieniu od moich wcześniejszych. Obawiałam się, że nie zmieszają się ładnie z moim naturalnym odcieniem, ale niepotrzebnie, jak widać.


Jeśli ktoś lubi oryginalne kolory-polecam jak najbardziej. Nie żałuję zakupu, choć fiolet przestał mi być bliski odkąd zniknął z moich włosów. Jednak...nic straconego! Niebawem wrócę do swojej ukochanej zieleni. :)

9 komentarzy:

  1. witam! Twój wpis sprawił,że się na nie skuszę. Miałam jakiś czas temu od 'geo' czarne soczewki i byłam calkiem zadowolona. Chciałam się zapytać,czy zamawiałaś je ze stronki geoopticy,czy z allegro? dzięki z góry za odpowiedź.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wyżej: allegro.pl/show_user.php?uid=16641799 :)

      Usuń
    2. właśnie do mnie lecą, dzięki wielkie :))

      Usuń
  2. Zdecydowanie wolę Cię w zielonych soczewkach, te jakoś nie pasują mi do włosów i do całokształtu Twojej urody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siebie też, ale lubię eksperymentować. :)

      Usuń
  3. Pewnie są hydrożelowe ? :) Takie soczewki mają to do siebie że są bardzo delikatne

    LL

    OdpowiedzUsuń

Problemy, sugestie?