wtorek, 25 listopada 2014

Krucze poprawki

Chcieliście oddzielną notę poświęconą poprawkom kruka-uwaga, zaczynam skrobać.

 Krucze poprawki
czyli kolejna wizyta w Long John'sie.
Wpis na temat pierwszego dziabania w LJ możecie przeczytać tutaj.

Śnieg zaczął dzisiaj padać, a co za tym idzie reumatyzm mi doskwiera, więc nie będę się jakoś mocno rozpisywać.
Jak już dużo wcześniej zdążyliście przeczytać, trzy godziny kłucia mojego uda okazały się być zbyt dużą ingerencją w moją skórę, stąd też w niektórych miejscach tusz nie został przyjęty. Po wygojeniu było widać sporo prześwitów w miejscu tła, oraz niedociągnięć przy samym kruku. Poza tym szarfa (do której Kot mnie przekonywał, że jest ok, że nie jest krzywo i tak dalej), zaczęła mnie jednak denerwować, więc stwierdziłam, że też idzie do poprawki.

Dziabanie nie trwało długo, sądzę że zajęło jakieś pół godziny. Jedyne, co było tego dnia niezbyt fajne to fakt, że nie mogłam zbyt szybko zdjąć folii i dać skórze odpocząć. Ale na szczęście nic się nie odparzyło, a kruk zagoił się już po tygodniu.

to tak jak gdyby ktoś się zastanawiał, jak wygląda gojący się tatuaż-
ból, swędzenie i schodzenie skóry identyczne jak przy poparzeniu słonecznym, nic strasznego.

Dobra, nie będę się rozwarstwiać, bo i tak czekacie głównie na zdjęcia:

no, to może nie jest najlepsze zdjęcie, bo to po lewej było robione w świetle słonecznym.

w sumie to nie wiem, czy po prostu zimą skóra mi blednie, czy to znów kwestia światła... 

tutaj ładnie widać dopracowanie tła.

I tutaj taki mały bonusik-porównanie projektu i wykonania:


Także, ogółem, czekam na kolejnego kruka. Zastanawiam się też nad większą ilością czerni na obecnym, ale boję się że tatuażysta ma mnie już dość... :D
Cóż, zobaczymy.

4 komentarze:

  1. Mam tatuaż do poprawy i zastanawiam się, które studio powinnam wybrać Mansarda, czy Long John's? Mogłabyś podpowiedzieć? :) Tatuaż jest spory i na nadgarstku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co. Nie pytaj o studio, tylko tatuatora. :)

      Usuń
  2. Znak nieskończoności, który ma cienkie i grube linie oraz wypełnienie. Obecnie kontur jest rozmyty i poszarpany. Masz rację, którego tatuatora polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy też od stylu, jakiego szukasz.

      z Olsztyna-Marcin Stefaniuk, Nastia Jurkiewicz, Krzysztof Ryłka.
      Z Polski-inhophetaminex.tumblr.com/post/98721339221/jakich-polskich-artyst%C3%B3w-sceny-tatua%C5%BCu-podziwiasz

      Usuń

Problemy, sugestie?