wtorek, 22 marca 2016

Pierwsza sesja z Astathre

 Astathre
19.12.2015
Na Nikę trafiłam przez przypadek, ale od razu wiedziałam, że chcę, by zagościła przed moim obiektywem. 

Dosyć szybko ugadałyśmy się, co do miejsca i terminu. Początkowo miałam w głowie totalnie inną wizję, ale będąc fotografem ''plenerowym'' trzeba dostosować się do pogody i warunków, nie na odwrót. Stąd też ustało na okolicach Zatorza w Olsztynie.

Oczywiście przed samym spotkaniem włączyło mi się stresiwo, ale na szczęście nie tak silne, jak zwykle-założę się, że przez nawał myśli w mojej głowie zabrakło już miejsca na dodatkowe, negatywne emocje.
Moi towarzysze okazali się być bardzo sympatycznymi, pozytywnymi ludźmi. Przygotowania trwały dosłownie kilka minut. Nika odciążyła mnie ze stylizacją i makijażem-to bardzo ważne przy TFP. Lubię czuć, że ktoś angażuje się we współpracę co najmniej tak bardzo, jak ja. A gdy do tego usłyszałam, że przyjechała specjalnie na zdjęcia ze mną...ach, aż mi serducho ścisnęło.
Sesja przebiegała wyjątkowo szybko i sprawnie. Już po pół godzinie miałam to, czego potrzebowałam. Jednak z każdą chwilą pomysłów przybywało coraz więcej i ostatecznie wymęczyłam Nikę prawie dwugodzinnym cykaniem, rozbieraniem się i wchodzeniem w krzaki.

Jestem z tej sesji bardzo, bardzo zadowolona, głównie z tego powodu, że miałam wtedy naprawdę nieciekawy okres w życiu i wolałam siedzieć w pracy, niż w domu.

Ale żeby nie było tak kolorowo, był moment, w którym owoc naszej współpracy wisiał na włosku. Pojawiły się problemy techniczne (na przyszłość muszę zapamiętać, by zawsze zrobić kopię zapasową) i nie byłam pewna, czy odzyskam zdjęcia, stąd spore opóźnienia w ''premierze''.
Z sesji zachowałam ok. 30 zdjęć. Pokażę tutaj jedynie część z nich-tę, z której jestem najbardziej usatysfakcjonowana. I-wbrew pozorom-nie są bardzo przerabiane. Nauczyłam się osiągać pewne efekty manualnie, bez grafiki.













Jak wrażenia? :)

Istnieje spore prawdopodobieństwo, że niedługo znów coś stworzymy! :)
Was również zapraszam na sesje zdjęciowe na terenie Olsztyna. Możliwe TFP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Problemy, sugestie?